In het besteloverzicht in je gebruikersaccount is er een optie om de betaling nogmaals te doen. Als het dan nog niet lukt, neem je contact op met onze klantenservice op info@sportega.nl.
Wijzigen is mogelijk wanneer de bestelling de status 'nieuw' heeft. Je kunt de status van je bestelling controleren in je klantaccount. Als de bestelling een andere status heeft, is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Wel heb je nog steeds de mogelijkheid om het bezorgadres te wijzigen bij de bezorgdienst.
Wijzigen is mogelijk wanneer de bestelling de status 'nieuw' heeft. Je kunt de status van je bestelling controleren in je klantaccount. Als de bestelling een andere status heeft, is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Wel kun je de artikelen altijd terugsturen of niet accepteren.
Dat kan helaas niet, daarvoor moet je een nieuwe bestelling aanmaken.
Je kunt je bestelling annuleren in je gebruikersaccount door op het bestelnummer te klikken. Als annuleren niet lukt, neem dan per e-mail contact met ons op via info@sportega.nl. Als de bestelling al verzonden is, accepteer hem dan niet. De bestelling wordt dan door de bezorgdienst als 'niet opgeëist' naar ons teruggestuurd en wordt op dat moment geannuleerd.
Als je het contract herroept, betalen wij je alle ontvangen bedragen binnen 14 dagen na herroeping terug. In de meeste gevallen zijn we echter veel sneller en sturen we het geld eerder terug dan wettelijk verplicht is.
Op de pagina Een kortingscode inwisselen staan exacte instructies voor het inwisselen van je kortingsbon.
Bij de informatie over het artikel geven we de beschikbaarheid van artikelen aan, zowel in de webshop als in de winkels. Als het artikel niet op voorraad is in de webshop, geven we nadat je bestelling is voltooid de datum van bezorging op je adres aan. Voor onze winkels vermelden we de datum waarop het artikel na bestelling in de vestiging beschikbaar zal zijn.
Artikelen ruilen kan bij ons helaas niet. Als een artikel niet past, kun je het binnen 30 dagen terugsturen en een nieuwe bestelling aanmaken. Daar helpen wij je graag bij.
Neem contact met ons op via info@sportega.nl. We laten zo snel mogelijk van ons horen om de situatie op te lossen. Als je artikelen wilt retourneren, stuur ze dan naar het adres van de Klachtenafdeling.
Er zijn twee opties: