Nee, bij ons is het niet mogelijk om het product te ruilen.
Neem alstublieft contact met ons op via info@sportega.nl. Als u uw apparatuur wilt retourneren, stuur deze dan naar het adres van de reclamatieafdeling.
U heeft twee opties:
Uw gebruikersaccount biedt twee manieren om de betaling te voltooien. Als uw pogingen niet succesvol zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@sportega.nl.
Als de bestelling klaar is om verpakt te worden of al is verzonden, is geen enkele wijziging mogelijk. Informatie over de status van uw bestelling is beschikbaar via uw gebruikersaccount. Als de gewenste wijziging mogelijk is en de bestelling nog niet verwerkt is, zie bovenstaande.
Ja, een dergelijke wijziging is mogelijk, mits uw bestelling nog niet is verpakt of verzonden. Informatie over de status van uw bestelling is beschikbaar via uw gebruikersaccount. Als de wijziging die u wenst mogelijk is en de bestelling nog niet is verwerkt, zie bovenstaande.
Helaas niet. U moet een nieuwe bestelling plaatsen.
U kunt uw bestelling annuleren via uw gebruikersaccount. Als de annulering mislukt, neem dan contact met ons op via info@sportega.nl. Als de bestelling al is verzonden, accepteer deze dan niet. De vervoerder retourneert uw niet-geaccepteerde bestelling en de annulering vindt dan plaats.
Als u de overeenkomst opzegt, storten wij alle ontvangen middelen terug binnen uiterlijk 14 dagen vanaf de datum van opzegging van de overeenkomst.
Bekijk de pagina Hoe gebruik ik de kortingsbon. Daar vindt u gedetailleerde instructies over het gebruik van uw bon.
Voor de betreffende winkel vindt u de beschikbaarheid van het product in de productinformatie.
Naast het product op de website vindt u de informatie over de beschikbaarheid in voorraad. Als het product niet op voorraad is, vermelden we de leverdatum op het opgegeven adres zodra de bestelling succesvol is geplaatst.